Inklapbare content

Waarom zijn de spiegels goed voor de ontwikkeling van baby's?

Spiegels zijn goed voor de ontwikkeling van baby's, omdat ze hen helpen zichzelf te ontdekken en te leren. Wanneer baby's in de spiegel kijken, kunnen ze hun eigen gezichten en bewegingen zien, wat bijdraagt aan hun visuele en motorische ontwikkeling. Het stimuleert ook hun nieuwsgierigheid en helpt hen om sociale vaardigheden te ontwikkelen, omdat ze leren reageren op hun eigen reflectie. Het is dus niet alleen leuk, maar ook educatief voor je kleintje!

Waar kan ik de spiegel ophangen?

Onze spiegels zijn compact en licht van gewicht waardoor je deze gemakkelijk kunt verplaatsen. Met het bijgeleverde ophang koord kun je de spiegel bijvoorbeeld in de box hangen. Jouw kleintje vindt het fantastisch om naar zichzelf te kijken én het is een mooie aankleding voor in de box. Daarnaast zijn de spiegels leuk om als decoratie op te hangen op de babykamer of bijvoorbeeld in de speelkamer.

Welke betaalmethoden worden er geaccepteerd?

Bij Jouki worden de volgende betaalmethoden geaccepteerd: Paypal - Visa - Mastercard - American Express - Apple pay - Bancontact - IDeal - Maestro.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van betaling verwerkt. De levertijd voor zowel binnen Nederland als voor internationale bestellingen is 4-9 werkdagen. Houd er rekening mee dat de levertijden kunnen variëren, vooral tijdens drukke periodes, zoals feestdagen.

Bij onze gepersonaliseerde producten hanteren wij een levertijd van 2-4 weken.

Na je bestelling ontvang je eerst een bestelbevestiging per e-mail.

Omdat jouw trui op maat wordt gemaakt, duurt het even voordat je een verzendmelding ontvangt — meestal in week 2 tot 4 na je bestelling.
Heb je na 4 weken nog geen verzendbevestiging ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op via info@jouki.nl.

Wat als mijn spiegeltje beschadigd aankomt?

Onze spiegels zijn gemaakt van kindvriendelijk materiaal. Tóch kan het gebeuren dat het tijdens verzending beschadigd raakt. Als de bestelling beschadigd bij je aankomt, zullen wij kosteloos een nieuwe naar je opsturen. Kijk hier voor meer informatie.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, je kunt je bestelling retourneren. Neem hiervoor contact met ons op via info@jouki.nl.

Let op: gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kunt contact met ons opnemen via de mail info@jouki.nl of via het contact formulier. Ook kun je ons een berichtje sturen via instagram @jouki.nl